úterý 27. srpna 2013

All my BBs: Skinfood Good Afternoon Rose Lemon Tea BB SPF20 PA+


    Tak tady ho máme, můj oblíbenec, spolu s Missha Signature Real BB se řadí na vrcholek žebříčku všech BB creamů, které jsem kdy měla tu čest vyzkoušet. Na cestě ke mně už je druhé balení, které jsem, stejně jako to první, objednala z ebay od prodejce sing-sing-girl za necelých 8USD. Mimochodem, jedná se o první BB, který jsem kdy měla, a kladné dojmy z něho mají nyní na svědomí mou BB vášeň, takže doporučuji všem, které váhají, po kterém BB sáhnouti kvůli ceně; 150kč, za které se dá v přepočtu pořídit, nikoho nezruinují.

   Řada Good Afternoon BB creamů zahrnuje celkem 5 kousků, každý určený jinému druhu pleti - hydratační Honey Black Tea, Peach Green Tea pro mastnou pleť, Apple Cinnamon Tea s rozjasňující funkcí, Berry Berry Tea pro zralou pleť a nakonec rozjasňující a zpevňující Lemon Rose Tea. Všechny zmíněné BBs jsou k dostání ve dvou odstínech, a sice 01 Light Beige, který bude sedět všem bledulkám, a o něco tmavší 02 Natural Beige.


    Balení je dle mého názoru opravdu rozkošné, plastová tubička vám totiž dorazí v kartonku, který vypadá jako sypaný čaj. I když to obvykle nedělám, v případě této řady BB creamů tubičky stále uchovávám v těch kouzelných krabičkách. Po rozbalení se dočkáte klasické tuby, ze které se krém vymačkává. Balení bych vytkla maximálně to, že nevidím, kolik mi zbývá produktu.

    Co se mých osobních dojmů týče - výdrž průměrná, nějakých 8 hodin obstojně, potom už je to trochu horší. Krém hydratuje a pleť je s ním jaksi jemnější. Ovšem nějakého zpevňujícího efektu jsem si nevšimla - na druhou stranu, je mi 20, co bych chtěla. Vrstvit se dá, ovšem pokud dáte více než dvě (nebo tři tenké), má sklony se drolit. Nikdy jsem neměla BB krém, u kterého by rozjasňující efekt byl tolik výrazný. Velkým plusem je i barva, která neutíká do šeda, jak mají asijské BB creamy tendenci.


    Tento BB cream mi připadá méně tekutý, než na co jsem zvyklá. Spíše než krém vám z tubičky vylezou jakési cucky, které se ale perfektně roztírají a vytvoří na tváři přirozený finiš. Ty cucky mimochodem naprosto úžasně svěže voní, z tváře to ale za minutku už neucítíte. Krém má výrazný rozjasňující efekt a jeho krytí bych označila za lehké až střední. Ostatně, posuďte sami, zde se snaží zakrýt voděodolnou černou tužku od Avonu (a šlo mu to lépe, než jsem čekala):



    S tímto BB krémem jsem velmi spokojená, což je asi z recenze hodně poznat:) Jen bych uvítala vyšší SPF.

    Jaký je vás srdcový BB cream?


    Mějte krásný den,

    M.

   
P.S. BB jsem objednávala zde.

1 komentář:

  1. já už jsem se na ně kdysi dívala, ty obaly mě úplně dostaly :) ale já potřebuju tu verzi na mastnou pleť )a koupím si ten světlejší, na zimu). zajímalo by mě, jestli se ti používáním pleť nezhoršila, já zatím zkoušela asijská BB jen od Skin79 a musela jsem přestat :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...