pátek 16. srpna 2013

All my BBs: Missha Signature Real Complete BB Cream SPF25 PA++


    Dnes bych vám ráda představila BB krém od Misshy, který se v mých BBs řadí mezi mé dva nejoblíbenější kousky. Může za to jeho zejména líbivé hypoalergenní složení, ale nebudu popírat, že překrásný obal na tu velkou oblibu nemá vliv.


   
     Tento BB krém je k dostání ve dvou velikostech, a sice 20ml, což je tuba, ze které se klasicky krém vymáčkne, nebo 40ml (kterou mám já), a jak můžete vidět, jedná se o pumpičkový aplikátor; vršek, který vypadá také spíše jako klasická tuba, je z pevného plastu. Pumpičku chrání průhledné víčko. Celé balení je dost bytelné. Pumpičku považuji za výborný tah, protože se jedná o snad nejhygieničtější řešení. BB krém zdobí reliéfy květin a působí luxusně, takový ten typ výrobku, který si postavíte na umyvadlo/stolek a necháte ostatní obdivovat.

Na spodním obrázku vidíte množství, které dostanete jedním pumpnutím

    Krém je k dostání ve třech barevných verzích - 13 Milk Beige, 21 Light Pink Beige a 23 Natural Yellow Beige. Já jsem sáhla po odstínu 21 a udělala jsem dobře, mé světlé pleti úplně vyhovuje (pro představu, objednávám si vždy nejsvětlejší BB krémy a i nejsvětlější makeupy z drogerie jsou na mě v zimě dost oranžové). Dokonce si myslím, že až přijedu od moře, nechám Misshu chvíli ladem (asi tak 14 dní, bože, nikdo nevybledne tak rychle jako já). Odstín 13 má být ještě světlejší a více "do běla".

    Missha slibuje skvělé složení bez...
  • chemiikálií (?... No, předpokládám, že Missha má na mysli nějaké pleti škodící...),
  • parabenů,
  • minerálních olejů,
  • alkoholu,
  • benzofenonu,
  • GMO (geneticky modifikovaných organismů),
  • triclosanu,
čímž výrobek zařadila do kategorie hypoalergenní. Za sebe jako cíťu a alergika můžu říct, že Missha na mém obličeji neplechu nedělá.

Pro koho?

    Výrobek je určený pro všechny, kteří touží po
  • perfektním krytí
  • redukci hyperpigmentace
  • BB krému, který má velkou výdrž a rozjasňující efekt
  • něčem vhodném pro citlivou pleť
  • BB krému, který nemá šedý podtón (s tím já úplně nesouhlasím a trochu šedé tam prostě vidím)
  • BB krému, který pleť vyživí

Co na něj říkám já?

    Missha Signature Real (atd.) je mým prvním BB krémem od této značky a získal si mě. V poslední době měla má citlivá pleť relativně velké problémy co se pupínků týče a zdá se, že od doby, co BB používám, mé problémy pomalu, ale jistě přestávají existovat (nebo se má pleť konečně vzpamatovala ze stresu ze zkoušek, které to pravděpodobně všechno způsobily).

    Barva mi sedla bez problému, i když lidem, kteří se neřadí do kategorie bledule, bych doporučila spíše odstín 23 - asijské BBs bývají hodně světlé. Jako téměř všechny BB krémy, i tento potřebuje chvíli k oxidaci, aneb lidsky, dejte mu deset minut a nebudete vypadat jako šedý duch, ale budete mít pleť pěkně sjednocenou, přirozenou a opravdu projasněnou.


Krytí jsem testovala na černé voděodolné tužce od Avonu.


    Na druhé fotce je BB krém čerstvě po nanesení, na třetím obrázku s odstupem deseti minut (odlakované nehty:)), chtěla jsem zachytit rozdíl před a po oxidaci - naživo je to vidět víc, ale i tak je snad zřetelné, že na třetí fotce je má ruka méně šedivá.
    Krytí je na velmi dobré, zakryje kruhy pod očima, zarudnutí, drobné žilky i pupínek. Není problém dát na slabá místa trochu větší vrstvu, BB vypadá pořád přirozeně.

    Výdrž je obstojná, i když mám BB krémy, které vydrží víc. 6 hodin vypadá jako čerstvě nanesený, poté se začně lehce vytrácet (jedna ze záhad vesmíru - kam se nám sakra z obličeje ztrácí makeup, kam to všechno chodí?!), ale večer budete mít rozhodně co odličovat.

    Jak jsem již zmínila, jsem alergik snad na všechno a pleť mám velmi citlivou, každý nově zavedený výrobek je vždycky trochu risk. Missha mě mile překvapila, od krémového složení bych čekala ucpané póry, ale opak je pravdou. BB krém je velice hydratující a má obsahovat různé zeleninové komplexy a výtažky, které pokožku zklidňují a vyživují.

    A to je to, co mám na BB krémech ráda. Pleť je pěkně vypadající a ještě se jí dostává výživy. Tak to má být. Můj verdikt je tedy jasný, můžu s klidným srdcem a nadšeně doporučit. Jen lidé s mastnější pletí budou možná muset trochu více pudrovat.

    Zkoušeli jste nebo slyšeli jste o tomto BB krému? A co vůbec vy a BB mánie, propadli jste jí či hrdě vzdorujete?

    Mějte krásný den,
    M.

   P.S. Více o BB krému si můžete přečíst na oficiálních stránkách Misshy.
   P.P.S. BB cream jsem zakoupila zde.
   

8 komentářů:

  1. Také jsem si jej pořídila a jsem moc spokojená. Mám suchou pleť a s tímto BB si nestěžuje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je prostě perfektní, já objednávám další balení, snad první BB, který jsem stačila spotřebovat:-)

      Vymazat
  2. Nedaří se mi vygooglit složení, mohla bys ho prosím vyfotit, prosím? :)
    Přemýšlím, jestli do něj jít, nebo se na to vykašlat a zůstat u minerálních make-upů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je na něm složení pouze v korejštině, to by Ti asi moc nepomohlo:-/

      Vymazat
    2. Sáákra :D no tak nic, ale stejně do něj půjdu. Každopádně díky. :))

      Vymazat
    3. No vřele doporučuju, je skvělej!:)

      Vymazat
    4. Ahoj Lolo, vygooglovala jsem ti složení přes cosdna.com - je v tom hromada rostlinných výtažků a ani jeden červený puntík:-)

      http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_159350270.html

      Vymazat
  3. Ahoj,taky jsem si už v loni koupila BB-cream od MISSHY a jsem max spokojená,mám odstín č.21 a č.23.Oba mi vyhovují i když mám citlivou kůži,tak i přesto mi nedělají problém.Ale jak už jste některá napsala T-zonu musím často přepudrovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...