pondělí 19. srpna 2013

DIY: Pore Strips ze dvou ingrediencí


    Pokud jste také zapřísáhlými bojovnicemi proti černým tečkám, mám dnes něco pro vás. Za použití mléka a želatiny se dá totiž připravit čistící hmota; po zaschnutí se na vašem obličeji bude chovat jako pore strips - čistící proužky, které se dají sehnat od značek jako je Essence nebo Nivea nejlevněji za nějakých 30 kč. No, tohle vás cenově vyjde na téměř nic, příprava zabere zhruba minutu a půl a efekt je velmi dobrý, tak proč to nezkusit?

    Potřebujete opravdu jen:
  • mléko
  • neslazenou želatinu v prášku (já mám tu od Dr. Oetkera, za nějakých 5.90?)
  • skleničku či hrníček
  • čajovou lžičku/špejli/obojí
  • mikrovlnnou troubu
  • štěteček na nanášení

    Ve skleničce/hrníčku smíchejte půl čajové lžičky želatiny s půl čajové lžičky mléka. Nebo množství měňte dle potřeby; důležitý je poměr 1:1. Váš polotovar by měl vypadat cca takto:



... zkrátka lehce hrudkovitě, tak nějak jako jíška (píše někdo, kdo jíšku v životě nedělal... no nic). Celé to šoupněte na 10 sekund do mikrovlnky a bam, zázračně se vám hrudky změní na lepivou hmotu, která se perfektně nanáší.



    Já používám štěteček z Marianne, který byl k ničemu, ale vzhledem k tomu, že si toto DIY tvořím často a ráda, jsem ráda i za nedobrý štěteček. Před samotným nanášením si ale nezapoměňte otestovat na ruce, jestli hmota nepálí; fajn je taky napařit pleť nad hrncem s horkou vodou nebo alespoň vatovými tamponky namočenými v horké vodě obličej lehce omývat - teplem se roztáhnou póry a hmota se k těm černým potvůrkám lépe dostane. Aktualizováno: hmoty stačí opravdu tenká vrstva, která nejenže zaschne rychleji, ale dosáhnete s ní poadovaného účinku lépe než s vrstvou silnější.

    Nebudu lhát, na obličeji to nevypadá úplně pěkně, dokonce mě napadlo jedno relativně trefné přirovnání, ale to tu nebudu rozebírat. A s hmotou potom stačí jen čekat a čekat, až vás nebude želé na dotek lepit, ale bude lehce ztvrdlé a připravené ke sloupnutí. Doba se odvíjí od tloušťky nanesené vrstvy, ale počítejte tak s 10-15 minutami.

    Et voila! Po sloupnutí se nezapomeňte pokochat tím, co si s sebou hmota z vašeho obličeje odnesla (fuj) a natřít nosík (nebo jakékoliv místo, na které směřujete svůj útok) krémem.

    Zkoušely jste někdy tento recept? A jak se zbavujete černých teček vy?

    Mějte krásný den,
    M.

21 komentářů:

  1. něco takového přesně potřebuji :) dnes vyzkouším a dám vědět, jak to dopadlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budes hodna, mam to vyzkousene jen na sobe a segre, snad to bude fungovat i Tobe:)

      Vymazat
    2. tak jsem zkoušela :) ale dala sem tam moc velkou vrstvu a hrozně dlouho to schlo, tak sem z toho měla takový peeling :D ale tam, kde sem měla slabou vrstvu se to krásně slouplo :) tak to zkusím za par dni znovu :) ted uz vim jak na to, tak snad to bude lepší :)

      Vymazat
    3. To je chyba, která se napoprvé povedla i mně a ani mě nenapadlo se o ní zmínit, čímž Ti děkuji, aktualizuji článek a omlouvám se, je to moje chyba:) Příště to bude určitě lepší, stačí vážně maličko.

      Vymazat
  2. Vypadá to hodně dobře, asI z přítele, který na černé tečky hodně trpí, udělám pokusného králíka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj se pořád zdráhá:D

      Vymazat
    2. Já jsem si ho už vypucovala a snáší všechny moje experimenty s jeho pletí :D

      Vymazat
    3. Mně prochází zatím jen jablečný ocet, a když jsem si vyrobila krém, tak milostivě svolil, že to teda taky musí zkusit:D

      Vymazat
  3. Akorát přemýšlím, jakým štětečkem bych to měla nanášet. Vzhledem k tomu, že mám doma jenom jeden, který nechci zničit, můžu použít i něco jiného?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěteček určitě není nutností - já používám jeden naprosto nemožný, normálního by mi také bylo líto a hledala bych alternativy;) Přemýšlím, čím to nahradit, na holých rukou bude směs z mikrovlnky pálit - napadá mě třeba vypouklou stranou lžičky, zkrátka co tě napadne:) Důležitá je směs.

      Vymazat
  4. Myslíš, že by to šlo i "normálním" (na vodovky a tak) štětcem? Ráda bych to zkusila, jelikož nedávno jsem si koupila v drogerii takové ty slupovací proužky od Rival de Loop a ty nefungujou ani trochu :-( a mimochodem - hrozně chválím Tvůj blog, objevila jsem ho včera a musím číst a číst, máš skvělé recenze a tyhlety návody :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Myslíš, že by to šlo i "normálním" (na vodovky a tak) štětcem? Ráda bych to zkusila, jelikož nedávno jsem si koupila v drogerii takové ty slupovací proužky od Rival de Loop a ty nefungujou ani trochu :-( a mimochodem - hrozně chválím Tvůj blog, objevila jsem ho včera a musím číst a číst, máš skvělé recenze a tyhlety návody :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát děkuji za pochvalu, červenám se víc než ty nejpigmentovanější tvářenky a moc mě Tvá přízeň těší:)

      Co se Tvého dotazu týče, určitě nebude žádný rozdíl v nanášení štětcem kosmetickým a štětcem z drogerie, jde tu o hmotu spíše než o štěteček, a záleží také na tom, abys dala tenčí vrstvu, štětec je jen prostředník, aby sis nepopálila prsty:)

      Vymazat
  6. Včera jsem vyzkoušela a super :) Jen si příště dvakrát rozmyslím, jestli si to dám i pod nos a na bradu :D Když jsem to rvala i s těmi jemnými chloupky, nebylo to upe příjemné :D Ale zas přemýšlím, jestli to třeba nepoužívat místo voskových pásků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááááu:D Tak tam jsem to raději nedávala, bolí mě to i za Tebe:D

      Vymazat
  7. Abych měla nějaké výsledky musím to zopakovat několikrát, že? :) Dnes jsem to zkoušela už po druhé a černé tečky jsou tam pořád, ale mám po tom hladkou pokožku, to jo. :D Jinak Tvůj blog je skvělý!!!!!!!!!!!! Přečetla jsem si zatím jen nějaké návody na peelingy a rozhodně nepřestávám číst další články !! Občas hledám návody na internetu zvlášť například jak na černé tečky, výroba lip balm a diy, tady je to vše najednou!!! Jsem nadšená!! Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář!! Tak ať ty černé potvory mizí:-)

      Vymazat
  8. chtěla jsem se zeptat, když nemám mikrovlnku tak kam to mám "šoupnout" :-D Děkuji K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, K., to je těžká otázka, protože jsem to nikdy jinak nezkoušela, ale možná by s tím mohla pomoci vodní lázeň:)

      Vymazat
  9. Mikrovlnku nemám a dělám to ve vodní lázni - přesněji: nerezovou misku s želatinovou směsí položím na hrnek s čerstvě zalitým čajem a počkám, až se želatina rozpustí. Poměr i množství mívám stejné, ale místo mlíka dávám vodu. S mlíkem mi to děsně smrdělo. Můžu potvrdit, že otevření pórů předem opravdu dost pomůže.
    Btw, můj zdroj je tady http://youtu.be/-bjOB4zS0uE a vypadá velice podobně. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak takovou vodní lázeň musím zkusit, zní to o dost pohodlněji a uhlídatelněji!:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...