úterý 13. srpna 2013

Vyzkoušeno: Řasenka Miss Sporty Studio Lash IncrediBALL


     
   Stane se vám občas, že při čekání na bus/kamarádku/vlak/cokoliv vlítnete do drogérky, kde popadnete první blbost, co najdete, a za minutu jste venku? Tak přesně tak jsem to měla já s řasenkou Studio Lash IncrediBALL od Miss Sporty, akorát do kategorie „blbost“ bych ji nezařadila – dala bych jí určitě mezi své top 3 řasenky všech dob, a to je už, při množství, které jsem stačila spotřebovat, nějaká pocta.

   Přiznám se, že na první pohled mě rozhodně neupoutalo balení, mně se líbí, když je řasenka decentně černá/stříbrná, u voděodolných snesu modré, křiklavá oranžová na mě působí tak nějak lacině. Ale ona taky laciná je! Na řasenku padlo cca 60 kč, vzhledem k jejím schopnostem bych obětovala klidně i dvakrát víc (což si doufám nepřečte nikdo z Miss Sporty). Budiž jí ta křiklavá oranžová se stříbrným nápisem odpuštěna.



  
    Nejvíce mě zaujal kartáček, ani nevím proč; obvykle na vysoce netradiční kartáčky nejsem, novinka od Avonu, která vypadá jako menší malířský štětec, mě nechává chladnou; ale tahle kulička na konci aplikátoru, pravděpodobně kopírující tu od Givenchy, ta si mě získala. (Mimochodem, když jsme u toho Givenchyho – přijde mi, že verze Miss Sporty, která má před kuličkou ještě klasický kartáček, je lepší a praktičtější. S kuličkou toho jde dělat dost, ale že bych měla trpělivost s ní dělat řasu po řase, to zase ne.)
 


   Co se aplikace týče, poprvé a podruhé z boje já vs. řasenka vyšel vítězně soupeř, potom jsem ale chytla ten správný grif a nanášení je pravdu jednoduché. Horní řasy maluji celou ploškou kartáčku tak, jak jsem zvyklá, potom ovšem přijde na řadu kulička a bum, já mám najednou i nějaké řasy u vnitřního koutku oka a hlavně u toho vnějšího, a je jich tam dost a kulička je všechny krásně chytne a natočí. Také líčení spodních řas je s kuličkou jednodušší, jen si musí dát člověk trochu práci, no.



   Samotná hmota má správnou konzistenci, která není ani moc tekutá, aby řasy slepila, ani moc tuhá, takže nežmolkovatí; a hlavně je tedy uhlově černá a nemá sklony do modra, jako některé řasenky mívají. Musím také říct, že mým velmi citlivým očím vůbec nevadí.

   IncrediBALL slibuje 9x větší objem, no, to bych úplně neřekla, ale nějaký ten objem tam bude, protože opravdu chytí každou řasu, ale neslepí. Řasy hlavně krásně prodlouží, což v popisu práce na tubičce nemá, přijde mi to ale jako nejvýraznější efekt. A těmi dlouhými řasami potom nedělá šmouhy na kůži, jupí!

   Řasenku všem mohu vřele doporučit, za 60kč je to paráda, a víte co? Ona by to byla paráda i za dvě stovky. Jediné, co bych jí vytkla, je balení, na druhou stranu řasenky si nikam nevystavuju. IncrediBALL bych spolu s Dermacol NutriLash a Lioele Bubi Bubi řasenkami (o těch třeba někdy jindy) zařadila mezi mé top 3 a až už to s ní nepůjde, koupím si zřejmě stejnou náhradnici.
   Máte zkušenosti s touto řasenkou nebo některou jinou z řady vychvalovaných Studio Lash? A co vy a levnější řasenky?
   Mějte krásný den,
   M.

7 komentářů:

  1. Právě včas jsem na ten článek narazila, dochází mi řasenka a tohle je skvělej tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem si ji koupila, stála pár kaček, tak jsem si řekla "no co"..o Miss Sporty úplně valné mínění nemám, ale tuhle řasenku jsem si zamilovala! Dělá mi řasy jako žádná jiná,mám z ní hroznou radost a určitě u ní zůstanu

    OdpovědětVymazat
  3. Měli akci 1+1, tak jsem po ní šáhla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je urcite vyzkousim...podobny WAW efekt jako ty jsem mela s Rimmel Sexy curves, ktery ma bubliny na kartacku hned tri a zatim lepri rasenku jsem nemela, nerozmazava se, dokonce moje spodni "vypelichane" rasy namaluje uplne exkluzivne, a je v i v barve Brown black, kterou preferuji pred cernou:-) kupovala jsem ji na lekarna.cz za pakatel.
    Tvuj blog jsem objevila nedavno a jsem naprosto uchvacena, uz cekam na balik od Ekokozy at muzu michat:-) Trikrat slava tobe:-) Janina

    OdpovědětVymazat
  5. Teď jsem ji koupila za 20 Kč, snad bude super :-) Většinou kupuju s jumbo kartáčem :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi mě potešila - já ji včera koupila v Tetě za 20Kč, tak jsem neváhala, a vidím, že za ty peníze jsem si pořídila zázrak :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak napiš, jestli souhlasíš! A já udělám nálet na Tetu, poslední mi právě dochází:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...