středa 28. srpna 2013

Vyzkoušeno: Rozjasňující pudr Catrice Prime and Fine


     ... aneb jak jsem objevila Ameriku. Tenhle pudr není rozhodně žádnou novinkou, já na něj ale narazila teprve nedávno a to náhodou, když jsem si chtěla koupit nějaký (jakýkoliv) pudr narychlo v drogerii (po upuštění svého milovaného Alverde na zem) a až po tom zběsilém nákupu jsem zjistila, že jsem si vlastně koupila rozjasňovač. No, nevadí, je totiž opravdu skvělý, za 104kč paráda a kromě otřesného balení jsem zatím neobjevila další nedostatky. 


    To balení je vážně šílené. Ne že by mi vadilo, že je černé, neprůhledné, s elegantním stříbrným nápisem, ne, to jsou všechno plusy; ale tak, jak ho vidíte, tzn odřené, opatlané, tak vypadalo již v drogerii a patřilo mezi nejlepší kousky. (Ani se mi sem tu fotku nechtělo dávat, jak je šeredná). Nevím, jestli to je chyba pardubického Rossmanna nebo samotné značky, každopádně je škoda, že ta ošuntělost celkový dojem trochu kazí. Balení je jinak totiž bytelné, nemám problém, že by se mi náhodně otevíralo, zkrátka vyhovuje po všech směrech.

    Samotný rozjasňující pudr je skvělý. Práší možná více, než se mi líbí, takže na velké štětečkování stvořen nebyl, vzhledem k tomu, že ale nanáším rozjasňovače stejně prsty, nemám s tím problém. Pudr je velmi jemně namletý, nehrozí tedy na obličeji velké třpytky, dostane se vám opravdu jen jemného žádoucího odlesku. Pudr je béžový, s lehkým podtónem do růžova a lehce nazlátlým shimmerem.



    Rozjasňující pudr od Catrice mohu všem jedině doporučit, v drogerii jsem zatím neobjevila lepší.


    Znáte tento rozjasňovač? A jaké jsou vaše oblíbené?

    Mějte krásný den,
    M.

2 komentáře:

  1. Ahoj, kamarádka rozjíždí nový blog, jestli máš teda chvíli času, pojívej se jí tam.
    Jinak pudřík vypadá dobře asi až na obal

    OdpovědětVymazat
  2. http://my-commonlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...