neděle 5. října 2014

FARAN: Dokonalá tvářenka a soutěž o 3x oční stíny

   
    Tvářenky jsem bojkotovala dost dlouho. Až fotky z tanečních mi ukázaly, jak pár tahů barvou přemění člověka z mrtvoly na ženskou, a protože bejt ženská je fajn, od tý doby bez tvářenky ani ránu. Izraelskou značku Faran jsem poznala díky obchodu Biooo a tvrzení musím změnit na "bez Faranu ani ránu". 

 
    Minerální tvářenka má minimalistické balení, které bylo původně ukryté v papírovém obalu (profesionálně se mi ho v zápalu nadšení podařilo natrhnout). Obal vám sdělí původ a filosofii značky a odhalí 100% přírodní složení.


    Odstín Bronze Frost mě posadil na zadek. Moc nefandím přerůžovělým odstínům, raději mám přirozenější tóny do broskvova, a to tvářenka dokonale splňuje. Primární barva je bronzová, se studenějším odleskem, který dělá z produktu takové 2v1 - jsem holka rozjasňovačová a rozjasňovač jako takový s Faran tvářenkou nepotřebuji.

     Výdrž je perfektní - fotky, které vidíte níže, jsem dělala zhruba 4 hodiny po nanesení. Tvářence nemůžu vytknout opravdu nic, sobě ale můžu nadávat do nešikovnejch blbečků, chvíli mi trvalo, než jsem přišla na to, kolik produktu je potřeba nanést. Tvářenka je velmi pigmentovaná a stačí jí opravdu maličko, což jsem, zvyklá na zapečenou Bourjois, kterou jsem zvyklá šmrdlat déle, nebyla zezačátku schopná vzít v potaz.


    Do této doby uctívanou Bourjois odsouvám na dno kosmetického košíku a pomalu si brousím zuby i na odstín Breezy Beach. Tvářenky navíc není problém použít jako oční stíny, linky nebo smíchat s balzámem na rty (vyzkoušeno, zamilováno). Co vám budu povídat, nejsem daleko od toho, abych k recenzi napsala "je boží" s dvaceti vykřičníkama a třiceti srdíčkama. 



    A protože Biooo rádo dělá radost a šíří štěstí, mám tu pro tři z vás minerální stíny značky Faran v hodnotě 461 kč. Každému stínu jsem si dovolila odšroubovat víčko a z prášku na něm swatchla stíny na ruku, abyste si mohly lépe vybrat: zleva doprava se vám tedy představují purple star, cherry lady a ultra sky.


     Stíny jsou úžasně pigmentované (a dá se předpokládat skvělá výdrž, zabilo je až mytí nádobí) - teď už je jen na vás, abyste:
  • vybraly jeden z odstínů,  
  • lajkly Biooo
  • sledovaly Kiss a Bee přes GFC nebo FB
  • a napsaly mi komentář, kterýho krasavce se vám nejvíce zachtělo.

    Soutěž potrvá do středy 15.10., losovat budu přes random.org ze všech komentářů, které splňují podmínky; email mi tu nenechávejte, věřím, že mailovou schránku máme už tak dost plnou výher ve španělské loterii a dědictví vzdálených příbuzných z Ghany. Výherkyně vyhlásím v samostatném článku. 

    
    Tak který odstín je vaším favoritem? Znáte značku Faran? Nakupujete v Biooo? Co říkáte na tvářenku a která je ta vaše nejoblíbenější?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Zastoupení Biooo děkuji za poskytnutí tvářenky, která mi učarovala. 
P.P.S. Když se vám bude chtít a shledáte to za vhodné, budu ráda, když mi dáte hlas v anketě Blogerka roku. Nebo komukoliv jinému - několik hlasujících bude na slavnostní vyhlášení pozváno, což je myslím hezká hlasovací motivace:)


66 komentářů:

  1. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Všechny odstíny jsou krásné! :) Kdybych vyhrála, tak by mi bylo jedno, jaký odstín, tak bych výběr nechala na tobě :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stíny vypadají úžasně, líbí se mi purple :)
    Sleduji jako Charmedka
    FB like Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Blanka Hanzlová, FB: Blanka Arwi Hanzlová
    No a stín... Mám těžké dilema mezi Purple star a Ultra sky :o))

    OdpovědětVymazat
  4. No s tou tvářenkou jsi mě zaručeně dostala. Já jsem tvářenku taky dlouho ignorovala, ale teď jsem zjistila, v čem to kouzlo spočívá! A hledám tu ideální, která by byla pro mou pleť dokonalá! Nejvíce by se mi asi hodil odstín Cherry lady, i když už teď se vidím, jak jsem si s tímto stínem vykouzlila moncla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lajkla sem, sleduji na FB (https://www.facebook.com/katy.kalabova) a odstíny se mi líbí všechny takže by mi bylo jedno, kterého krasavce bych obdržela.
    Měj se krásně a na další články se těším :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. oboji jako Bara Zulkovska
    A ty stiny jsou vsechny uzasny ale nejvic asi potrebuju cherry lady

    OdpovědětVymazat
  7. FB: Mirka Bezáková
    A páčil by sa mi Purple star alebo ultra sky:)

    OdpovědětVymazat
  8. FB Pája Gandurská. Já ti nevím, cherry lady nebo purple star...? :D Přizpůsobím se :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tvarenky mam ted dve, jednu matnejsi od YSL ktera byla super darkem a nedavno jsem poridila od theBalm z te rady Mama a je uzasna. Ted si.brousim zuby na Sin od Nars, ale to budu muset jeste posetrit. A nebo.si udelam radost a poridim si ji jako bolestne az me pusti z nemocmice :) Jinak Faran neznam, ale vypada vse moc dobre...krasne pigmentovane, takze se urcite kouknu az budu u pc. Na Biooo obcas chodim :) A priznam se, ze mam problem si stin vybrat. Vsechny vypadaji uzasne! Ale asi vede vinovy uprostred, pak modry (pac modre stiny nepouzivam tak bych aspon zkusila neco noveho) a nakonec fialove (ale asi jen proto ze nejake fialove uz doma mam). Sabina Psotková

    OdpovědětVymazat
  10. Alena Vanickova5. října 2014 10:32

    Tak jo, přesvědčili jste mě, tvářenku asi vážně potřebuju...
    A stíny jsou krásné všechny :)

    OdpovědětVymazat
  11. https://www.facebook.com/evazeman88
    Cherry lady (a nebo případně kterýkoliv z těch dalších dvou, všechny jsou nádherné)

    OdpovědětVymazat
  12. FB Eliška Harceková...a nejvíc se mi líbí asi cherry lady :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečnáková
    Líbil by se mi odstín Ultra sky :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. na fb sleduji jako Baruš Lisníková a nejvíce mi učaroval odstín Ultra sky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přes GFC sleduji už nějaký ten pátek jako Denča;). O biooo slyším (čtu) prvně a rozhodně mě zaujalo a ze stínů mě teda nejvíc zaujal purple star. :)

    OdpovědětVymazat
  16. já používám tvářenku raději matnou (od Alverde - boží!), protože stíny mívám metalické a nechci se lesknout jako prasátko. a myslím, že to vypadá přirozeněji.
    a cherry lady je přesně taková ta teplá hnědá na podzim :)
    fb: misha hes

    OdpovědětVymazat
  17. Přes GFC sleduji jako Anna Králová a FB nemám, takže bod 2 nesplňuji :( Zachtělo by se mi modrého stínu Ultra sky, ale asi to neplatí :/

    OdpovědětVymazat
  18. Ty stíny vypadají fakt krásně, nejvíce se učaroval odstín cherry lady :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  19. Všechny podmínky splněny (fb i gfc Missi Bialiov)
    V biooo nakupuji moc ráda, na Faran už nějakou dobu koukám, ale ještě jsem nic nevybrala...teda spíš se nerozhodla co koupit;) Odstín se mi nejvíc líbí ultra sky, krásná soutěž, děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  20. Cez GFC pod týmto menom a na fb ako Gabriela Alicien Miklóšová :)
    Ja veľmi rada akékoľvek fialové odtiene, takže určite purple star <3

    OdpovědětVymazat
  21. sleduji na fb i na gfc (Tereza Pernicová)
    a nejvíce se mi líbí odstín purple star

    OdpovědětVymazat
  22. Vyzerá to tak, že ma zlśkaš sj na značku Faran. Včelička, ts ms sdi zruinuješ. Sle aj tak budem kočka ;)
    GFC: Aknelka
    FB: Makeup & Style
    A odtieň ma najviac zaujal Purple Star.

    OdpovědětVymazat
  23. Tvářenka je krásná, ale já jsem spíš na ty matné, takže tady by mi vadily ty třpytky. Na druhou stranu si jí dokážu představit na nějakou večerní událost :)
    GFC: Tery
    FB: Tereza Krat.....ová
    Jinak odstíny jsou pěkné všechny, ale nejvíc se mi líbí ultra sky (pokud by se na mě s ním nedostalo, tak cherry lady :) )

    OdpovědětVymazat
  24. já sleduji přes FB: Eva Švecová
    stíny jsou moc pěkné, pro mě spíš na slavnostnější líčení, ale vybrala bych si asi cherry lady nebo purple star :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Tvářenka vypadá moc pěkně, na mě by asi ale byla moc třpytivá...
    Sleduji i lajkuji, nejvíc se mi líbí Purple Star, ale vzhledem k tomu, jaký je o ně zájem, spokojím se když tak i s Ultra Sky (i Cherry Lady je moc pěkná, jen mám pocit, že podobný odstín už mám).

    OdpovědětVymazat
  27. nádherné odstíny! mě se nejvíce líbí ultra sky, bude se mi hodit k očím i vlasům! Co se týče Farana já si u něj zatím jen všimla makeupu a tělové a vlasové kosmetiky, tvářenek nikoliv a ale musím říct,že se mi děsně líbí!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak mně by se asi nejvíc líbil odstín purple star ;-)
    Podmínky splněny.
    Hezký den, Ivča

    OdpovědětVymazat
  29. tak já zas bronzové odstíny nemusím, jsem spíš na ty přeslazené haha, i když šťavnaté broskvové taky můžu... kouknu, jaké má Faran odstíny, dekorativku jsem od něj ještě neměla :).
    Mně by se líbil odstín Cherry Lady, sleduji přes GFC a Biooo na FB :)

    OdpovědětVymazat
  30. lajkuju na fb aka vládkyně všech moří, co je gfc netušim. a asi tedy ultra sky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj sleduji na FB jako Micaela Ch odstín se mi líbí asi cherry lady ale ty ostatní by taky stály za hřích :-D .podmínky splněny

    OdpovědětVymazat
  32. Jééééééééééééé ty mi děláš radost! Akorát ke mě putuje Breezy beach! Faran zkouším poprvý, tak jsem se bála, co mi přijde. Takže jsem nesmírně nadšená, že se ti tak líbí!!!! :) Dlouho jsem používala Mary Kay a teď dodělávám Santé a nadšená zrovna nejsem. Tak se na Faran neskutečně těším :)

    Jinak Biooo to je první web, co otvírám, jak přijde výplata... A to je pak rychle po výplatě.... :-/ :D

    Za mě určitě Ultra Sky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mi musíš dát vědět, jak vypadá! Já si na ní brousím zuby:) Taky jsem teď dlouho používala vedle Boujois i Mary Kay, od mamky jsem podědila hned dvě, byla jsem docela spokojená, ale na tohle to nemá:)

      Vymazat
  33. sleduji :)
    odstíny jsou všechny nádherný, ale nejvíc se mi asi zamlouvá purple star :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sú totálne nádherné ♥ A tá pigmentácia neskutočná ♥ Najviac sa mi páči ten purple star :))
    Sledujem cez GFC : Gabrielle Crystal RoseBonnie + aj FB : Gabčušká Nepomenovaná :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak s tou tvářenkou jsi mě dostala! Ta je boží. Já mám taky raději broskvové a přirozenější odstíny (i když čas od času nějaké té růžovce podlehnu..nebudu to zapírat :D).
    A soutěže se určitě chci zúčastnit, takže:
    sleduji :)
    lajkuji
    vybrala bych si prosím Cherry Lady (i když řekněme si to upřímně, byla to těžká volba :D)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Míšo, moc fajn článek, možná se vrhnu i na samostatné testování tvářenky.:-) Ze stínů se mi asi nejvíc líbí fialkový purple star, fialová a podzim, to je moje! :-D

    OdpovědětVymazat
  37. Faran mě neskutečně láká, hlavně teda jejich šampóny a mýdla, že mají dekorativku dostupnou v ČR, to je pro mě novinka! na stránky BIOOO chodím často a až se zase někdy dostanu do hlavního města, tak bych si moc přála očíhnout i kamennou prodejnu, páč já jsem takový ten staromilec, který si rád všechno osahá v reálu ;)

    tvářenek mám doma několik (asi 11?) a buď nejsem tvářenková nebo jsem ještě nenarazila na tu pravou, která by mě naprosto uchvátila ... neříkám, že jsou všechny špatné a že je nepoužívám, bez tvářenky bych už nevylezla z baráku, ale chybí mi tam asi nějaké to nepopsatelné něco, do čeho bych se zamilovala - jo, sama nevím, co chci :D

    a stín bych brala cherry lady, utkvěl mi v oku hned, jako pro mě dělaný, teplý, podzimní, do hněda, ale ne nudný ... aaach!

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojí Miško,
    z Biooo mi zítra dojde zrovna zásilka s Faran šampónem, takže jsem navýsost zvědavá, jak uspěje!
    Tvářenky já nepoužívám, protože mě trápí červenající tváře se žilkami a tudíž žádnou nepotřebuji :( Možná škoda, ale na druhou stranu, velká úspora! O to více se vyžívám v bronzerech :-) Již dlouho uvažuji o přírodním stínu podobnému tomu Cherry Lady, takže moje volba je jasná! A taky chci být tou "Lady" :D
    gfc: Péťa K.
    fb: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
  39. Líbí se mi purple star :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahojky, FB: Karolína Švandová, odstín: purple star, ale brala bych všechny :-D

    OdpovědětVymazat
  41. sledujem ta na FB, aj cez GFC ako Tinky Rinky :-)
    ta tvarenka sa mi najviac paci, skoda len, ze sa neda vyhrat :-) velmi ti pristane!
    zaujal ma odtien purple star, ale tiez cherry lady nie je na zahodenie :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji jako Kris, cherry lady je naprosto báječný!

    OdpovědětVymazat
  43. Ahojky,
    Tuhle kosmetiku vůbec neznám a přiznám se, že minerální stíny jsem ještě nezkoušela. Zatím jsem propadla pouze minerálnímu pudru a minerální tvářence- všechno made by Mitsuuko de Ak :) A ty si nemůžu vynachválit, momentálně jsou to dva moje nejvíc nejpoužívanější produkty =)
    Všechny tři varianty jsou krásné, ale můj favorit je asi Cherry Lady.
    Sleduji přes GC jako Lucie Štaudová.
    Měj se bájo!

    OdpovědětVymazat
  44. Faran znám, ale s nějakým nákupem pořád váhám, přece jen je to celkem investice. Tvářenka vypadá skvěle, ale nic pro mě, já se lesknu dost i sama..
    Stíny jsou úžasné všechny, takže kdyby se mi náhodou poštěstilo, je mi úplně fuk, který..

    OdpovědětVymazat
  45. ahoj:) taky miluju tvářenky a i když se vůbec nenamaluju, tak tvářenka je to jediné, co použiji vždy. Stejně jak ty jsem používala tvářenky od Bourjois, pak od Alverde a teď jsem dostala tvářenku od Dermacolu a můžu teda říct, že je taky moc bezva. Velká pigmentace, dlouhá výdrž, takže paráda. Splňuji všechny podmínky. Sleduji na FB pod celým svým jménem. Líbí se mi nejvíc asi odstín cherry lady, i když nemůžu úplně posoudit, protože na fotce není úplně dobře viditelný ten odstín, ale jsem na tmavé odstíny, laděné do hněda, takže myslím, že by to mohl být on:)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojky, značku Faran neznám, nikdy jsem o ní neslyšela až doteď. Ta tvářenka je krásná ( ah, ta barva ), ale já jsem ta co tvářenky nenosí a asi nikdy nebude ( díky bože, za to že jsem citlivka a mám narůžovělejší tváře -_- ). Stíny jsou všechny moc pěkné, ale nejvíce mě odstín Cherry lady, když se na něj podívám představím si podzim ( no, každý ze stínů není na škodu :D, ale tento mě nějak přitahuje).
    Na Facebooku se jmenuji Lenka Dvořáková.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahojda,

    tak Faran mám "nakoukanej" z Biooo, ale zatím jsem se neodvážila ho koupit.
    Mno, ale tvářenka vypadá fakt moc krásně a hlavně ojediněle...

    A v případě výhry stínů bych poprosila odstín ultra sky, který nejvíc lahodí oku mému =o)

    OdpovědětVymazat
  48. Tvářenka vypadá úžasně! Faran je teď na Biooo zlevněný, takže na něj mrknu. Nejvíc se mi líbí odstín Cherry Lady:) Sleduji oboje jako Aneta Horáčková.

    OdpovědětVymazat
  49. Pro mě je tato značka novinkou, takže super článek!:) Tvářenka má wau-odstín, ale bohužel na mě trošku moc třpitek. Ale stíny vypadají opravdu nádherně a pokud bude stejná pigmentace i na víčku... co víc si přát! :) A u mě teda rozhodně vede Cherry lady:)

    OdpovědětVymazat
  50. Značku určitě neznám, odstín se mi moc líbí purple star a ladí mi k barvě očí :-) Tvářenka je sice krásná, ale ač vydělávám, tak na mě trošičku víc dražší :-/ a sleduji Tě na fb jako Barča Tisoňová :-)

    OdpovědětVymazat
  51. značku taky neznám, ale zaujalo mě, že tvářenka trumfla moji favoritku od Burjois :) Stíny se mi líbí Purple Star ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Taky sem tvářenku dlouho nepoužívala a řikala si, že tváře mam i tak červený dost. No a teď se bez ní neobejdu :-). Moje nejoblíbenější je Milani Luminoso. Stíny jsou nádherné všechny :-o . Nejvíc by se mi líbila cherry lady :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Nadherne odstíny. Moc se mi libi cherry lady a purple star. Sleduji jako Kristýna Mackova

    OdpovědětVymazat
  54. FB: Monika Rosenbergerová
    Nemůžu se rozhodnout jestli se mi víc líbí modrá, nebo fialová ;-)

    OdpovědětVymazat
  55. FB jako Roma Miko
    A líbí se mi purple star

    OdpovědětVymazat
  56. FB jako Martina Mašek Panešová úžasný je cherry lady, wow :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj sledujem ta ako Life in pictures by Lu, a uz dlhsiu stránku pozorujem tvoje skvelé prírodné recepty. Páči sa mi(a teda by sa mi aj zachcelo) odtien chary lady :)

    OdpovědětVymazat
  58. Ta fialová je asi nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  59. Anna Svobodová9. října 2014 9:04

    Nejkrásnější je cherry lady <3 áááá :)))

    OdpovědětVymazat
  60. FB No jo cherry lady..... Eva Magdalena Bílková

    OdpovědětVymazat
  61. Tvářenku jsem začala používat nedávno a jsem s ní spokojená pokud si na tvář nenapatlám půl kalíšku :D A u stínů stále váhám mezi cherry lady a ultra sky.. když vyhraji tak mi jeden z nich vyber :)

    OdpovědětVymazat
  62. Výborná soutěž! Co se tvářenek týče, zatím jsem stále věrná Burjois a mým skromným snem je vlastnit všechny jejich odstíny, haha. To však neznamená, že by v mém srdci nebyl místo i pro nějakou lákavou novost!
    Z odstínů stínů mě nejvíce baví "cherry lady",přijde mi taková pěkně podzimní.
    Měj se krásně!
    (na fb jako Daniela Dušková)

    OdpovědětVymazat
  63. Tak o této značce jsem ještě neslyšela, ale produkty vypadají moc hezky:)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj :-) koukam, ze se mo tu prispevek neulozil, takze znovu.. tvarenku pouzivam, ale jen tak jako, aby se nereklo, protoze si myslim ze je to levnejsi ausus :-D a co se tyce stinu, tak fialovy je asi nejhezci,ale vsechny vypadaji skvele:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...