pátek 5. února 2016

DIY: Valentýnské afrodisiakální masážní svíčky (ft. Ekokoza) + minisoutěž


Vzývejte stokrát všechny bohy světa a možná se nic nestane. (A možná se stane něco blbýho.)

Vzývejte párkrát mě a já vám splním, co v komentářích vidím. A za tohle vzývání děkuju Zlobivýmu Motýlkovi, protože tohle DIY mě fakt hodně nadchlo!

S Ekokozou vám tento měsíc přinášíme samozřejmě něco zamilovaného - a sice masážní svíčky. I když, můžeme něčemu doslova zavánějícímu erotikou říkat tak romanticky? No, nechám na vás. 

Hotové je máte do hodinky a recept je jednoduchý jak facka - pro mě bylo tradičně nejsložitější škrtnout zápalkou, jelikož jsem padavka a mám z ohýnků strach. 

A aby byla pro vás výroba ještě příjemnější (ona příjemná bude, fakt - ta vůně stojí za to!), dostanete k objednávce nad 500 kč v únoru 3 metry knotu a 10 plíšků speciálně vyrobených proto, aby držel, kde má! Tuhle sadičku užijete, ať už vás lákají svíčky z dnešního návodu, nebo nadšeně motáte pláty včelího vosku


Budete potřebovat:
  • sójový vosk - koupíte zde
  • bambucké máslo - koupíte zde
  • kokosový olej (chybí na fotce, jelikož jsem nemehlo) - koupíte zde
  • mandlový olej - koupíte zde
  • EO ylang-ylang, patchouli, vanilka - koupíte zde
  • knot - koupíte zde (doporučuji č. 2), případně dostanete při použití kódu "knot" k objednávce nad 500 kč
  • plíšky na držení knotu - koupíte zde, případně dostanete při použití kódu "knot" k objednávce nad 500 kč
  • nádobky na svíčky - já pořizovala v Nanu Nana


Postup:

Nejprve je potřeba připravit knot. Ve vodní lázni rozehřejte trochu sójového vosku, nechte rozpustit a nastříhané kousky knotu v něm pořádně vyválejte. Vyjměte pinzetou a nechte vosk ve vláknech zatuhnout na rovném povrchu (ideální bude pečící papír, já pro jistotu voskovala na nějaké random smlouvě, takže mám ultraořízlou fotku schnoucích knotů). 


Po zatuhnutí přijdou na řadu plíšky; dírkou protáhněte celý knot, a až bude jeden konec uvězněn, kápněte trochu rozehřátého vosku na dno nádobky a plíšek na vosk přiložte; schne setsakramentsky rychle. Pokud máte nádobku vyšší a knot delší, zafixujte jej třeba dvěma špejlemi.

A jdeme opět na lázeň, tentokrát už s hmotou na svíčku. Rozpouštět budeme tentokrát vosk, bambucké máslo, kokosový olej a mandlový olej v poměru 4:2:1:1. Bohužel jsem samou radostí z míchání zapomněla fotit přidávání jednotlivých složek, tak tady máte aspoň fotku Bruce, jak žere hrušku. Fair enough. 


Do rozpuštěné směsi přidejte esenciální oleje. Vybrané EO mají údajně afrodisiakální účinky a když nic jiného, jejich kombinace je fantastická. Nejvíce jsem použila ylang-ylang a vanilky, patchouli je jen jemně doplnilo, a vůně je fakt... valentýnská. Mňam. 


Pokud máte chuť se vyřádit, přidat můžete barvivo (růžová, cooo, cooo?), případně třpytivou micu, zatavit pididáreček... fantazii se meze nekladou. 

Nakonec jen stačí přelít do kalíšků s připravenými knoty a nechat zatuhnout!

Teda, říkala jsem nakonec? Tohle je samozřejmě jen začátek! Škrtněte sirkou a užijte si romantiku okořeněnou svíčkami, ze kterých nechejte na kůži směs kápnout - nepálí, jen jemně hřeje (nutné je použít opravdu sójový vosk, který má nižší teplotu tání - s včelím by to až taková prda nebyla, respektive byla - prda končící lehkou popáleninou), a po vmasírování bude kůže dokonale jemná a vyživená díky máslu a olejům. 


A pokud jste aktuálně forever alone, tak si svíčku prostě zapalte jen tak - ta vůně a fakt, že nedýcháte žádné umělotiny, za to stojí. 

Za poskytnuté suroviny mockrát děkuji eshopu Ekokoza, stejně jako za kód "knot", který nezapomeňte připsat do poznámky, případně zadat jako kód - k objednávce nad 500 kč za vámi poletí 3 metry knotu a deset plíšků zdarma!

A jak se pořád máte? Jaký bude váš Valentýn? Řešíte nějak svátek zamilovaných? A co massage candles, vyzkoušíte? Napište cokoliv do komentářů a já vylosuji na FB jednu výherkyni, za kterou svíčka poputuje!

Mějte se krásně,
M.

P.S. Mám instagram. Objevuju jeho kouzla. Vy mě objevíte jako @michaela_onu. Dneska mě ten prográmek naprosto dojal, když jsem poprvé zkoušela #kissabee a našlo to spoustu vašich fotopříspěvků s domácí kosmetikou namíchanou podle blogu - takže díky za rozněžnění!


22 komentářů:

  1. Ahojky, s domaci kosmetikou zacinam a experimentuju. Dekuju za super tip na Valentyna. 😉 A ja si lamala hlavu... 😁

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, s domaci kosmetikou zacinam a experimentuju. Dekuju za super tip na Valentyna. 😉 A ja si lamala hlavu... 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Volejte sláva a tři dny se radujte! Letím udělat objednávku... Wohou!

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tohle je gól, doufám, že než uspim děti, tak mi holky nevykoupi suroviny 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, Motýlkovi jsem při přesvědčování držela palce :D jsem ráda, že to nakonec dopadlo takhle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi tim oslavim svuj zacatek byti forever alone nebo co :D a budu tim masirovat sve bolave achilovky. Rika se, ze aby mel clovek uspesne vztahy, je dulezita sebelaska. Tak obdaruju na valentyna sebe :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Valentýna sice s přítelem neslavíme (já radši první máj), ale tohle zní jako skvělej nápad i na jakýkoliv jiný večer :D a jestli ten vosk fakt nepálí, tak budu nejspíš celej večer rejt do svíčky prstama a hrát si s voskem :D jako malá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já už objednala , ale vůbec neva:-) masážní svíčky jsou fajn, takže příští rok jima určitě někoho podaruju na Vánoce. Já včera konečně vyrobila čistící obličejovou pěnu (vlastní recept) a musím se pochválit. Valentýna moc s manželem neprožíváme. Já si vždycky v pátek koupím v Lidlu nějaké ty květiny ať to máme doma veselejší (a Tomášek(9 měs.) má při jídle to orvávat:-) Těším se na další nápady.

    OdpovědětVymazat
  9. Tyto, myslím že tentokrát neodolal a provedu svou první objednávku na ekokoze . A to jsem se zarekla zebudu min utrácet :-D nevíš, jak dlouho to bude hořet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maggie, joo, šup do objednávání! Svíčka drží hodně dlouho - já si začala pálit jednu z těch malých, už tak dvě hodiny minimálně hořela, došlo i na nějaké to vmasírovávání do kůže, takže jsem něco ze směsi ulila ven, a pořád jí zbývá více než polovina ;-)

      Vymazat
  10. Já doufám, že Valentýna využiju jako záminku k objednání pizzy a nějakému dobrému filmu. Pačuli a vanilku mám fakt ráda, výhledově bych si chtěla udělat nějaký takový tuhý parfém. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, vieš ty dať aj iný nadpis článku ako: DIY: *Čokoľvek* (ft.Ekokoza) + minisoutěž ?
    Sa spamätaj. Z tvojho blogu sa stáva obyčajná propaganda Ekokozy. A tých "minisoutěží" sem pcháš nejako moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je blog a nikoli nějaké profi webovky, takže sem autorka může psát, co chce.
      Já oceňuji, že i když Míša očividně nemá tolik času jako dřív, tak že se aspoň jednou za měsíc objeví článek na domácí výrobu, kvůli které sem čtenáři chodí a myslím, že drtivá většina spolupráci s Ekokozou vítá, protože to vždy znamená nějaký dárek při objednávce navíc.
      Nikdo tě nenutí se soutěží účastnit a objednávat na Ekokoze a mimochodem pokud se ti blog nelíbí, nemusíš sem chodit vůbec. Réza

      Vymazat
    2. Ahoj Réza,
      takže pekne poporiadku. Samozrejme, že si sem autorka môže písať čo chce. Ibaže je to blog, kde sú povolené komentáre, to znamená, že ja môžem vyjadriť svoj názor, či už pozitívny alebo negatívny a do komentára taktiež môžem napísať čo chcem (v rámci slušnosti samozrejme). Míšina znížená aktivita mi nevadí, to som nevytýkala. Ak väčšina spolupráce s Ekokozou oceňuje, ok, ale ja nie. Príde mi to ako sústavná propaganda Ekokozy a je mi ľúto, čo sa z Kiss a Bee blogu stalo.
      Samozrejme, že ma nikto nenúti. To znamená, že teraz nemôžem povedať svoj názor ?
      A mimochodom, som svojprávny človek, viem posúdiť, kam chodiť chcem a kam nie, tak mimo zas nie som, ale vďaka za radu. A nabudúce si túto otrepanú vetu radšej odpusť, pretože to znie ako keby si nevedela uniesť kritiku svojho obľúbeného blogísku, ju ?
      Aby som to zhrnula: PR články na blogu sa mi fakt hnusia, ale raz-dvakrát som ochotná to prekusnúť. Ale pomaly každý článok ? To je moc.
      J.

      Vymazat
    3. Samozřejmě že můžeš mít svůj názor. Proti objektivní kritice nic nemám, může být přínosná, ale vždy se dá říct slušně bez výrazů jako "bože, vzpamatuj se".

      Vymazat
    4. Dá, to máš pravdu, ale bola som nahnevaná, takže som to vyjadrila tak ako som to cítila. To ale na znení môjho názoru nič nemení.
      J.

      Vymazat
    5. Ahoj holky,

      aktuálně mám blogovou chvilku, jak jste si možná s novým příspěvkem všimly - a ten to zčásti vysvětluje. Děkuji za J. za kritiku, která ve druhém příspěvku již byla objektivní, a Réze mockrát za obhajobu. Myslím, že Réza mě více pochopila, což rozvedu níže. Ale názor samozřejmě nikomu neberu.

      Články jednou za měsíc mají jednoduché vysvětlení nedostatku času - a proč je každý článek s Ekokozou? Protože díky Ekokoze jsem blog posledních pár měsíců hnala. Spolupráce s obchodem byla dokonalá a určitě jsme nespolupracovali naposled. Nejednalo se o propagandu obchodu jako takového - je možné si všimnout, že i před naší spoluprácí jsem všechny suroviny kupovala na oněch stránkách. K mému velkému štěstí byla pro Ekokozu naše spolupráce tak zajímavá, že na recepty, které jsem vymýšlela já, mi posílal obchod suroviny. Navíc pro čtenářky poskytoval kód. Což je myslím situace, ze které každý vychází jako vítěz.

      Čtenářky si mohou recepty umíchat za menší náklady.
      Já jsem schopná míchat různorodější recepty.
      Ekokoza se dostává do povědomí jako nejlepší tuzemský obchod se surovinami na výrobu DIY kosmetiky, což za mě rozhodně je - a neříkám to proto, že jsme měli spolupráci, ale jako objektivní DIY nadšenec. Komunikace byla vždy na jedničku a výbornou odezvu měl obchod vždy i od mých čtenářů.

      PR článek beru jako něco jiného - produkt, který otestuji, řeknu, co se mi na něm líbí/nelíbí. Naše spolupráce byla trochu jiná - něco ti dáme, ty si s tím dělej, co chceš - stačí, když napíšeš, odkud máš suroviny.

      Recepty byly z mé hlavy. A díky Ekokoze tu mohly být tak často a s tak různorodými surovinami.

      To je asi vše, co jsem chtěla dodat.

      Vlastně poslední věc - minisoutěže? Brala jsem je jako odškodnění stálých čtenářek za to, že jsem mnohem méně aktivní. Co já vím, byly vítané. Ještě mi tu pár nerozeslaných cen leží, protože jsem opravdu na štíru s časem, ty čtenářky dostanou malý dárek navíc.

      Vymazat
  12. no tak mi asi něco přibude na mém nákupním seznamu, vypadá to úžasně a já jako velká palička svíček to mooooc ocením ;)
    Terka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee, to je výborný návod :-) Určitě vyzkouším.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. To je opravdu úžasné. :-) Pokud nevyhraju, musíme ji určitě zkusit. Děkuji za krásné tipy!
    E-mail: dankova.suzan@gmail.com (na facebook mail: kate.has@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  15. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...